Pilih Tarikh Untuk Tempahan

Saturday 8 August 2009

Our First Anniversary!

Salam...
Tak terfikir nak amik order sebelum ni. Tapi, bila difikir2, apa salahnya bg peluang pada diri sendiri untuk mencuba,kan?
Teruja dan berdebar bila dapat first order dr Pn. Intan. Sweetnye dia nak surprised kan her husband sempana anniversary diorg yang pertama. She requested Blueberry and choc. Untuk permulaan ni saya tak kisah nak amik mix order sbb baru nak cuba... kebetulan masa tu saya buat byk cuppies utk ofismate.. so, leh la penuhi permintaan first customer saya nih =)
Anyway, thanks kat Pn. Intan sbb sudi order dan percayakan saya.. Senang nak deal with her sbb sume saya tentukan termasuk la ucapan kat kek tu..hihi~ tak kisah la kan? yang penting both of u hepi.. dan bahagia selalu... =)


0 comments:

Post a Comment