Pilih Tarikh Untuk Tempahan

Tuesday 17 May 2011

Kek Untuk Adinda...

Salam...
Last time saya try wat cupcake carrot kan... kek2 tu semua dah selamat dimakan oleh famili saya di Pahang..so, diorg sempat request lagi suh saya buat lagi kek ni. Seronok kan, bila orang request lagi ni... So, smlm saya buat lagi kek ni... kebetulan mak ayah datang ke rumah sbb nak amik motor adik...


Sebelum di bakar.... sempat lagi asingkan 4 biji kapkek untuk kawan2 ofis...


Sejukkan atas redai...


Teksture dalam kek... kali ni saya ubah sikit resipinya... so, akan rasa lebih pada carrot dan walnut. Masih ada cinnamon, dan tambah pulak nutmeg... suami kata, lebih sedap dari first time buat tu... =)


Cupcake untuk 3 orang ofismate saya... harap2 diorang suka ye... dan macam biasa, kek carrot sangat serasi dengan cream cheese...


Deko yang x berapa kemas... sbb jarang2 buat kek besar. Saya blum g mana2 kelas deko kek. So, ala kadar je lah deko nya =)


Harap adik2 saya hepi dapat kek ni ye... boleh makan puas2 sbb kek besar... =)


Dah selamat sampai Pahang kek ni malam tadi....

Nak order? email @ mylittlebakes@gmail.com


3 comments:

RozSyah said... [Reply to Comments]

salam..sy ialah testimoni kapkek di atas merangkap ofismate Aainaa..hihihi..sy sudah mkn kapkek tu..kombinasi cream cheese dan carrot cake mmg sepadan sgt..mmg sedap bila dikunyah..so sila order ramai2 yer....

- Aa|Naa Nad|raH - said... [Reply to Comments]

tengkiu2..hihiih

n0rraslida alias said... [Reply to Comments]

nmpk cm sedap....rege bper yunk? bpe kg cmnie? ;))

Post a Comment