Pilih Tarikh Untuk Tempahan

Thursday 9 June 2011

Aku Mencintaimu Lebih Dari Yang Kau Tahu...

Salam... 
Ni pulak kek wedding anniversary saya dan husband =)
Husband dah lama request nak makan kek black forest..jadi, sempena 4th anni ni, saya buat la kek kegemaran beliau... 

Black Forest saya, biasanya saya guna kek choc moist... this time saya saje2 try kek coklat span..yelah, biasanya mmg guna kek span kan... Tapi, husband saya cakap, kureng sedap.. dia lbh suka kalau keknya..kek coklat moist =( saya pun rasa macam tu...

2 lapis ceri... 

Tinggi macam kek secret recipe...

Fresh Cream Frosting.. mencabar gak la nak balut kek ni dengan fresh cream... nak pulak x sempat nak sejukkan krim sebelum guna...

Deko tepi yang simple..just letak coklat stick cadbury je...

Aku Mencintaimu Lebih Dari Yang Kau Tahu... lirik dalam lagu kumpulan Dewa. Sambungannya.. "Meski kau takkan pernah tahu...." 


Both of us nak potong kek.. tapi utk photo shoot je..hihihi...

Bebudak ni je yang terlebih seronok nak potong kek..hihihi... layan~

Semoga ikatan kita kekal sampai ke akhirnya.. Amin~


0 comments:

Post a Comment